La série Harlots
LE FORUM DE MARIE-ANTOINETTE :: Et le XVIIIe siècle aujourd'hui ? :: Cinéma, fictions et documentaires TV et radio, spectacles
Page 1 sur 1
La série Harlots
Une première saison pour cette nouvelle série que je n'ai pas encore vue, et que je crois ne jamais voir... A priori, le sujet ne m'intéresse guère.
Mais enfin, j'annonce :
Synopsis :
Set against the backdrop of 18th century Georgian London, Harlots is a powerful family drama offering a brand-new take on the city’s most valuable commercial activity – sex.
Based on the stories of real women, the series follows Margaret Wells and her daughters as she struggles to reconcile her roles as mother and brothel owner.
When her business comes under attack from Lydia Quigley, a rival madam with a ruthless streak, Margaret will fight back, even if it means putting her family at risk.
* Infos complémentaires ici : https://www.hulu.com/press/show/harlots/
Et enfin, la bande annonce :
Mais enfin, j'annonce :
Synopsis :
Set against the backdrop of 18th century Georgian London, Harlots is a powerful family drama offering a brand-new take on the city’s most valuable commercial activity – sex.
Based on the stories of real women, the series follows Margaret Wells and her daughters as she struggles to reconcile her roles as mother and brothel owner.
When her business comes under attack from Lydia Quigley, a rival madam with a ruthless streak, Margaret will fight back, even if it means putting her family at risk.
* Infos complémentaires ici : https://www.hulu.com/press/show/harlots/
Et enfin, la bande annonce :
La nuit, la neige- Messages : 18132
Re: La série Harlots
Ce doit être une sorte d'Apollonide - souvenirs de la maison close au XVIIIème siècle et en Angleterre....
Je vais tenter de ce pas, les images sont belles !
Bien à vous.
Je vais tenter de ce pas, les images sont belles !
Bien à vous.
Invité- Invité